HTML

Próba

Karény blog

"Se il tuffatore pensasse sempre allo squalo, non metterebbe mai le mani sulla perla."

Contact

taizé weneedyou small.jpg

mme.regnum[at]gmail.com

On Facebook

Jordan blog 2017/18

Idea poetica de hoy

De akik az Úrban bíznak, új erőre kapnak, szárnyra kelnek, mint a sasok. Futnak, de nem fáradnak ki, járnak-kelnek, de nem lankadnak el.

/Iz 40, 31./

For reading my blog...

Thanks!
Kösz!
Grazie!

Merci!
Obrigado!
Hvala!
Danke!
¡Gracias!

2014.01.30. 00:42 Karény

Time for Good Things

Hello Everyone! Good to "see" you again! I have planned a new entry for a time now with the apropos of the big news: I AM GOING TO ITALY!!!

It's so good, that my dreams come true! I have to face from time to time again and again that the only real obstacle between dreams and reality is myself at most times! Good to getting to know that obstacle better and better, and see that it's not that a big deal! ;)

And if it is about seeing you again, either here or face to face, another big thing is happening with me. Half of my family arrives in about 12 hours from now! It is funny to recognise the signs of excitement for this meeting! I felt similarly last time when they arrived home from skiing after a week that I had spent at home alone. It will be good to see you again!

Today I have finished with work, booked my airport transfer, made a big selection of my stuff here preparing to the journey and packed my portmanteau to see if I will be okay for the 20 kilos limit. (Hopefully yes.) It's always an experience to go through and sort all my stuff, it is a journey back in time until I arrived here.

The time for good things arrived! From now on I will probably do more and write less...

Fénykép0177.jpgwaiting for family / családra várva

Üdv Mindenkinek! Jó újra "látni" titeket! Már egy ideje terveztem új bejegyzést írni, a nagy hír apropóján: MEGYEK OLASZORSZÁGBA!!!

Olyan jó, hogy valóra válnak ezek az álmaim! Újra és újra szembesülnöm kell vele, hogy az álmok és a valóság közti legnagyobb akadály legtöbbször én vagyok! Jó, hogy egyre jobban megismerhetem ezt az akadályt és láthatom, hogy nem olyan nagy dolog! ;)

És ha már újratalálkozásról beszélünk, akár itt, akár szemtől szembe, egy másik nagy dolog is történik velem. Mostantól számítva nagyjából 12 órán belül a fél családom érkezik ide! Vicces észrevenni magamon az izgatottság jeleit! Legutóbb akkor éreztem hasonlóan, amikor egyhetes síelés után (mialatt én egyedül voltam otthon) érkeztek haza. Jó lesz újra látni titeket!

Ma befejeztem a munkát, lefoglaltam a reptéri transzfert, az utazásra készülve átválogattam a cuccaimat és próbapakolást végeztem, hogy lássam, megfelelek-e a húszkilós korlátozásnak. (Remélhetően igen.) Mindig különleges élmény végigválogatni a dolgaimat, ilyenkor mint egy időutazásban úgymond újraélem az eddig történteket, mióta itt vagyok.

A jó dolgok ideje elközelgett! Mostantól talán többet fogok tenni és kevesebbet írni...

____________________________________

Music for today / Zene mára:

"Lately, I've been, I've been losing sleep
Dreaming about the things that we could be
But baby, I've been, I've been praying hard,
Said, no more counting dollars
We'll be counting stars!"

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kareny.blog.hu/api/trackback/id/tr725789205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása