HTML

Próba

Karény blog

"Se il tuffatore pensasse sempre allo squalo, non metterebbe mai le mani sulla perla."

Contact

taizé weneedyou small.jpg

mme.regnum[at]gmail.com

On Facebook

Jordan blog 2017/18

Idea poetica de hoy

De akik az Úrban bíznak, új erőre kapnak, szárnyra kelnek, mint a sasok. Futnak, de nem fáradnak ki, járnak-kelnek, de nem lankadnak el.

/Iz 40, 31./

For reading my blog...

Thanks!
Kösz!
Grazie!

Merci!
Obrigado!
Hvala!
Danke!
¡Gracias!

2013.12.15. 16:13 Karény

Three candles - Három gyertya

british_flag.jpgYesterday I have lighted the third candle on my virtual advent wreath. Noël is coming. The birth is at hand. And I am very busy and tired as well. Today I did not sleep as I finished work at 5am and started work at 8am and in between I came home, in 25 minutes I fixed my shoe, had a shower, changed my uniform and had a minimalist breakfast. Of course now as I got home I realised that my sock is glued into the freshly-fixed shoe, and I am exhausted. But this week was busy and challenging and tiring. I had two new workplaces again, one maximalist, the other party-like. (After the guest disappeared the manager ordered everyone - including himself - to the dance floor...) And I am planning and organising a lot as well: job for January, accomodation for Strasbourg, Christmas presents and letters and moving to Italy. (I think most of you know that I plan to leave the city in February.) So life is hard. But as you know, life is more, so there's no point in complaining... =)

Fénykép0151.jpg

magyar zaszlo.jpgTegnap meggyújtottam a harmadik gyertyát a virtuális adventi koszorúmon. Közeleg a Karácsony. Itt van már közel. Nagyon elfoglalt és fáradt vagyok. Ma még egyáltalán nem aludtam, mert hajnali ötkor végeztem, nyyolckor kezdtem és  közbeeső három órában hazautaztam, nettó 25 perc alatt megragasztani a cipőmet, zuhanyozni, egyenruhát váltani és egy miniálisat reggelizni. Most pedig, mikor hazaértem szembesültem vele, hogy azoknim jól beleragadt a frissen javított cipőmbe és hogy rettenetesen fáradt vagyok. A héten nagyon elfoglalt voltam, sok volt a kihívás és a fárasztó dolog. Megint két új helyen is dolgoztam, az egyik maximalista, a másik buli. (Miután elmentek a vendégek a menedzser mindenkit - magát is beleértve - a táncparkettre rendelt...) És sokat tervezek és szervezek mostanában: munkát januárra, szállást Strassbourgba, karácsonyi ajándékokat és leveleket, és a költözést Olaszországba. (Szerintem a legtobben már tudjátok, hogy a tervek szerint februárban egy szép napon tudom, hogy elhagyom a várost, ahol élek.) Szóval a Zélet nehéz. De tudjátok, az élet több is, szóval nincs értelme panaszkodni... =)

____________________________________

Music for today / Zene mára:

"God rest ye merry, gentlemen
Let nothing you dismay
Remember, Christ, our Saviour
Was born on Christmas day
To save us all from Satan's power
When we were gone astray,
O tidings of comfort and joy,
Comfort and joy
O tidings of comfort and joy!"

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kareny.blog.hu/api/trackback/id/tr615693597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása