HTML

Próba

Karény blog

"Se il tuffatore pensasse sempre allo squalo, non metterebbe mai le mani sulla perla."

Contact

taizé weneedyou small.jpg

mme.regnum[at]gmail.com

On Facebook

Jordan blog 2017/18

Idea poetica de hoy

De akik az Úrban bíznak, új erőre kapnak, szárnyra kelnek, mint a sasok. Futnak, de nem fáradnak ki, járnak-kelnek, de nem lankadnak el.

/Iz 40, 31./

For reading my blog...

Thanks!
Kösz!
Grazie!

Merci!
Obrigado!
Hvala!
Danke!
¡Gracias!

2013.12.07. 21:00 Karény

La vita è più

british_flag.jpgLife is more... what? I like these words. They give me a lot of possibility, they have a huge potential. You can continue them many ways. Life is more than polishing. Life is more than what you see. Life is more than today. They give strength and most importantly, hope.

I have to admit before I start writing really that I did not sleep more today than 2,5 hours, so this entry will most possibly be a portion of precious mess. Sorry for that, that's me.

This week a lot of things happened to me and in me, so it is hard to make any kind of order among them. I was working at two new places, got two letters, went to a rorate mass and kept St. Nicholas's day, met Fr. Hoey, cooked some potato pancakes, and I was thinking a lot. Are you familiar with Sophokles's Antigone?

"Numberless are the world's wonders, but none
More wonderful than man."

No, this time I did not meant myself, though God knows I can be a self centred fool many times. But have you ever thought how fool we all are? I was just thinking that how much time and energy we spend on less meaningful things than getting to know other people. Of course I do not mean quantity but quality of knowing.

No, it seems I cannot make a normal entry from this. It's the first time I give it up. I had a lot of things to tell but I cannot. Maybe once... We'll see. You know, life is more... =)

Image072.jpg

magyar zaszlo.jpgAz élet több... mi? Szeretem ezt a mondást. Sok lehetőséget adnak, nagy bennük a potenciál. Sokféleképpen folytathatod őket. Az élet több mint evőeszköz-törölgetés. Az élet több, mint amit látsz. Az élet több, mint a mai nap. Erőt adnak ezek a mondatok, és ami a legfontosabb, reményt.

Be kell valljam mielőtt komolyabban belekezdek a blogírásba, hogy ma nem aludtam két és fél óránál többet, szóval ez a bejegyzés valószínűleg egy adag értékes összevisszaság lesz. Bocs, ez vagyok én.

Ezen a héten sok minden történt velem és bennem, szóval nehéz bármiféle rendet sikeríteni köztük. Két új helyen is dolgoztam, két levelet kaptam, mentem rorátéra és megtartottam a Miklós-napot, találkoztam Hoey atyával, sütöttem krumplis lángost és sokat gondolkodtam. Ismerős nektek Szophoklész Antigonéja?

"Sok van, mi csodálatos,
De az embernél nincs semmi csodálatosabb."

Nem, most nem magamra gondoltam, bár Isten a tudója, hogy sokszor önközpontú bolond tudok lenni. De gondoltál már rá, milyen bolondak vagyunk? Azon gondolkodtam, mennyi időt és energiát töltünk mások megismerésénél kevésbé értelmes dolgokkal. Persze nem mennyiségi hanem minőségi megismerésre gondolok.

Nem, úgy tűnik sehogy sem tudok mormális bejegyzést írni ma. Ez az első alkalom, hogy feladom. Sok dologról kéne mesélnem, de nem tudok. Talán egyszer... Meglátjuk. Tudjátok, az élet több... =)

_______________________________________

Music for today / Zene mára

"Tutto vanita, solo vanita,
vivete con gioia e semplicita,
state buoni se potete...
tutto il resto e vanita.

Tutto vanita, solo vanita,
lodate il Signore con umilta,
a lui date tutto l'amore,
nulla piu vi manchera."

Szólj hozzá!

Címkék: élet vita life Advent Angelo Branduardi Vanità Legyetek jók ha tudtok State buoni se potete


A bejegyzés trackback címe:

https://kareny.blog.hu/api/trackback/id/tr355680615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása